Et moderne par

Et moderne par

I disse kriseår er det vigtigt at de succesrige par kan demonstrere sin succes på flere måder. Nu skal man allerede ved duften af parret kunne mærke at de ved hvad det handler om. Her er nogen der er med på noderne.

De gode velværetilbud

Det er derfor blevet stadig vigtigere at kunne orientere sig i det stadigt voksende udbud af forskellige produkter på duftens velværemarked.

Der er den almindelige købmands tilbud, men også de mange forskellige produktlinjer lige fra Lancôme til alle de hundredvis af andre mærker.

Når Julia og Henrik skal findes deres lotions, cremer, deodoranter, makeup med mere, så ved de, at i Matas går de aldrig fejl.

De har endda nu fundet det egentlige mærke, det som skiller sig fornuftigt ud fra mængden og som derfor også får Julia og Henrik til at skille sig ud, nemlig Lancôme linjens rige udvalg af produkter.

Man lægger mærke til Julia og Henrik

Med denne series righoldige udbud er både Julia og Henrik nemlig sikre på, at de kan score gode points hos deres nuværende chefer, men også hvis de skulle vælge at søge beskæftigelse andre steder.

Han fremstår som en mand, der altid er præsentabel ikke bare i sin beklædning, som han altid bruger meget tid på at vælge og holde, men også med sin krop, sin ansigtskulør og hvis nogle skulle få en chance for at komme så tæt på ham, at de må dele hans kropsdufte.

Hun fremstår som en virkelig professionel kvinde, der ikke alene sætter sine erhvervsmæssige færdigheder højt, men som også ved at den personlige fremtoning er vigtig i forhold til kollegaer, chefer og kunder.

Det betyder, at de begge har let ved at skabe den første kontakt og i det hele taget udstråle den nødvendige professionalisme og tillid, hvilket er medvirkende til, at mange nye salg afsluttes og langvarige kunderelationer etableres.

Henrik og Julia oser bare af selvtillid

Brugen af de forskellige Lancôme produkter betyder også at hverken Henrik eller Julia ingen problemer har med deres selvtillid. De ved at de altid er præsentable, velklædte og man kan oven i købet holde ud at sidde tæt på dem, selv i lang tid.

De har bare en stor venneskare

Det betyder også, at de kan holde en stor vennegruppe, være med blandt de seje og stærke, de der altid er forrest. Her er der nemlig kun adgang for par, der altid virker ikke alene præsentable, men som også viser at de kan være trendsættere med hele deres væremåde og deres vaner.

Et moderne par

Matas er sagen

Julia og Henrik fortryder aldrig, at de for noget tid siden stiftede bekendtskab med Matas righoldige udbud og nu i den senere tid især med Lancôme seriens virkelig interessante produktvariationer.

Den lille ekstra gevinst

Udover at de selv bruger Lancôme serien, så vakte det også vild jubel, da de introducerede den til deres venner, der nu også selv er brugere. De konkurrerer faktisk om hvem af dem, der først kan finde nye spændende og interessante produkter, der kan forbedre deres daglige velvære.

You may also like...

Skriv et svar